Sven Westergaards Ejendomsadministration A/S (SWE)
Fra 1. januar 2013 vil SWE forestå den daglige administration af ejendommen.
SWE vil varetage følgende arbejdsopgaver:
- Opkrævning af fællesudgifter og a/c varme, herunder efter/-tilbagebetalinger
- Udarbejde regnskab og budget samt opfølgning
- Sørge for betaling af ejerforeningens regninger
- Bogføring og regnskabsaflæggelse
- Indgåelse af abonnementsaftaler og forsikringer samt overgivelse af skadesager til forsikringsmægler ved anmeldelse af skader
- Ejerskifter (mod gerbyr afholdt af den enkelte ejer)
- Kontakt med ejere vedr. administration samt behandling af klager
- Rådgive og bistå bestyrelsen i dens arbejde, herunder indkaldelse og afholdelse til generalforsamling
- Kontakt med myndigheder m.fl.
Betaling af fællesudgifter og a/c varme sker til SWE. Betalingen kan tilmeldes PBS i banken eller via netbank.